Maandag t/m Vrijdag van 10:00 tot 16:30 uur (ma. tussen 14:10 & 14:40 gesloten) Maandag 23 mei zijn wij open van 11:30 tot 16:30 uur Gesloten op: Donderdag 26 en Vrijdag 27 mei
Wij verzorgen vakkundig en snel het meest uiteenlopende printwerk voor particulieren en zakelijke klanten. U kunt met USB stick de winkel binnen lopen, maar ook van te voren uw printopdracht per email naar ons toesturen. Wij verzenden scripties, verslagen, folders, liturgieën, clubbladen en wijkkrantjes vrijwel altijd binnen 1 dag na ontvangst van uw bestelling.
Zwart-wit afdrukken
Aantal
A4
1 – 5
€ 0,50
6 – 14
€ 0,30
15 – 99
€ 0,13
100 – 499
€ 0,09
500 – 999
€ 0,077
1000 – 2499
€ 0,069
Kleuren afdrukken
Aantal
A4
A3
1 – 9
€ 1,15
€ 1,65
10 – 24
€ 0,80
€ 1,20
25 – 49
€ 0,70
€ 1,05
50 – 99
€ 0,55
€ 0,90
100 – 249
€ 0,45
€ 0,65
250 – 499
€ 0,40
€ 0,55
500 – 999
€ 0,35
€ 0,55
Prijzen voor afdrukken zijn inclusief: 21% BTW, Standaard papier 80 grs. Superior (zw), 100 grs. ProDesign (kl), Enkelzijdige afdrukken
Aanleveren en bestellen
Bestellen
Printwerk bestellen is heel simpel. U stuurt ons een email met bijlage en opdracht omschrijving. Wij laten u weten dat de bestelling is aangekomen, wanneer deze klaar ligt, en maken het in orde. Betalen mag bij afhalen van de opdracht in de winkel, of op factuur bij het verzenden van opdrachten.
Aanleveren op USB
Wanneer bestanden op USB worden aangeleverd, is het de bedoeling dat alle te printen documenten/bestanden overzichtelijk in 1 map staan. Er is geen mogelijkheid om in de winkel foto’s etc. uit te zoeken en te sorteren.
Per Email
Bestellingen kunnen per e-mail worden geplaatst, en documenten als bijlage worden verzonden. Wij streven er naar uw email bericht binnen 30 min te beantwoorden. Opdrachten per email dienen voorzien te zijn van een duidelijke opdracht omschrijving, naam en telefoonnummer. U kunt uw bestelling en bijlage sturen aan: info@copy-service.nl
Indien bestanden te groot zijn, kunnen deze via WeTransfer veilig en gratis verzonden worden.
Opstartkosten en handelingskosten
Wij rekenen geen opstartkosten voor het ontvangen, openen en verwerken van digitale bestanden. Mits deze printklaar en juist zijn aangeleverd. Indien niet printklaar aangeleverd, zullen er handelingskosten in rekening gebracht worden. Handelingskosten zullen in rekening gebracht worden bij o.a.;
Opslaan van afbeeldingen vanuit e-mail
Samenvoegen van PDF bestanden wanneer er meerder documenten van enkele pagina’s aangeleverd worden.
Downloads naar tickets en losse pagina’s op internet
Plaatsen van meerder afbeeldingen op 1 pagina
Lay-out aanpassingen
Overige kleine documentaanpassingen
Boekjes maken
Voor het maken van doopboekjes, trouwkrantjes, uitvaart liturgieën, verenigings-boekjes, kampprogramma’s en noem maar op. Het aanleveren van bestanden voor boekjes is simpel! U hoeft zelf niet voor een inslagschema te zorgen.
Documenten aanleveren
Bij voorkeur een PDF bestand in een standaard pagina formaat (A5, A4 of A3)
Pagina’s mogen gewoon los onder elkaar in 1 document
Let op het aantal pagina’s.
Indien niet deelbaar door 4 zullen er 1 of meerdere lege pagina’s in het boekje ontstaan.
Een inslagschema maken is niet nodig
Kaft in kleur, binnenwerk zwart-wit mogelijk
Boekjes worden gevouwen en geniet (schoonsnijden tegen meerprijs mogelijk)
100 boekjes vouwen en nieten voor
€ 10,00 incl. BTW
Afwerking in combinatie met afdrukken
Afwerkopties zijn alleen mogelijk indien aangegeven voor het starten van de print / kopieeropdracht.